.M.U.S.I.C.

marți, 26 mai 2009

.Copil Uituc.


Mai tii tu minte oare cand iti intindeai bratele in jurul gatului meu si imi impodobeai parul cu flori de tei?Eu nu imi dadeam seama si credeam ca pielea ta miroase a flori proaspete.Era asa cald si placut...Si erai langa mine.Si atunci cand imi intorceam capul,tu mi-l luai in mainile tale si imi sarutai usor parul cu aroma de tei.Apoi ma priveai...Si dispareai pentru un minut pentru a-mi aduce alte flori.
Mai tii minte?
Mai tii tu minte oare cand te rugam fierbinte sa ma iei cu tine in noptile reci de noiembrie,sa stam amandoi zgribuliti de frig si sa privim printr-o particica a ferestrei cum incepe viscolul nemilos?Tu plecai nepasator,promitandu-mi mereu acelasi lucru si lasandu-ma sa ma cuprinda frigul ala nenorocit care vroia parca sa se razbune.Lasam frigul sa intre in oasele mele si plecam si eu,cu un strop de fericire in suflet gandindu-ma ca intr-o zi...poate intr-o zi...
Ai uitat.
Mai tii tu minte oare cand te asteptam ore in sir pe bancuta scrijelita de alti indragostiti,incurajandu-ma ca ceasul meu nu merge si jucandu-ma in nisip,facand timpul sa treaca mai repede.Tu apareai intr-un final,pe neastepate,de undeva din spate soptindu-mi:"-Buna iubita mea.Esti tare frumoasa astazi".Te iertam pentru a mia oara pentru intarzierea ta cu un motiv bine intemeiat si stateam amandoi aproape pana in zori,tu spunandu-mi povestioare hazlii.Uneori imi spuneai aceasi poveste de doua ori.
"-Hei,mi-ai mai spus povestea asta odata.Copil uituc ce esti"...
Tu nu mai tii minte.Ai uitat.
Mai tii tu minte oare cand imi cumparai bomboane,acadele si baloane colorate iar apoi mergeam si le infulecam cuminti pe bancuta?Eu aveam un balon rosu iar tu un balon verde.Tu mi-l furai iar eu ma suparam.Ma impacai repede cu un sarut gingas pe obraz,scotand de la spate un alt balon rosu.Iti saream in brate iar apoi ne continuam drumul,mainile si buzele fiindu-ne lipicioase si dulci de la atatea acadele.Pentru sfarsit pastrai o singura bomboana pe care o imparteai cu mine.
"-Dar stii ca nu imi place de portocale.Uitucule..."
Dar tu nici asta nu mai tii minte.
Mai tii tu minte oare cand ne-am trezit amandoi,scaldati de razele soarelui,care se furisau pe geamul tau mic de la parter?Tu te-ai trezit primul si mi-ai sarutat genele lungi si somnoroase,care urmau sa cada din nou intr-un somn si mai dulce.Atat de dulce...Apoi m-am trezit,te-am cautat dar locul era gol.Pe perna era doar un biletel in care stiam ca sta atarnat sfarsitul:
"Iubito,asa e cel mai bine pentru amandoi.Nu ma mai cauta pentru ca nu vreau sa te ranesc a doua oara.Nu am sa te uit niciodata,copilul meu dulce..."
Si m-ai uitat.
De fapt...cum poti sa iti aduci aminte cand sufletul tau niciodata nu a fost prezent langa al meu?
Tu ai uitat.Eu inca imi aduc aminte...

0 nimicuri:

Trimiteți un comentariu

ganduri