.M.U.S.I.C.

duminică, 24 mai 2009

Si?? Nimic.


Si sper ca intr-o buna zi sa nu mai am nevoie de zambetele astea false.Nu mai vreau sa joc rolul de "fata cu inima franta".Nu mai vreau.
-"Alt rol nu mai aveti?"
Si nu ma pot abtine.Trebuie sa fac ceva.Vreau sa strig in gura mare sa auda toata lumea.E deja prea mult...Cand vad ca toate lucrurile bune si frumoase au trecut pe langa mine,fara ca macar sa stiu.Nimeni nu m-a intrebat vreodata: -"Esti fericita?"
Si chiar daca m-ar fi intrebat probabil ca m-as fi pierdut printre toate gandurile reci si negre din mintea mea si nu as fi avut un raspuns final.
M-am pierdut si nu stiu care e drumul care ma duce la viata mea de dinainte.Sunt la rascruce.Pe care drum sa apuc?Spune-mi tu!! Te rog!! Poate tu stii mai bine.Nu ma lasa asa...De fapt...nu mai are rost.Au avut vreodata toate astea vreun rost?Am avut eu vreodata un rost?
Si atunci cand imi intorc capul,imaginea ta se pierde,dispare.Si nu vad decat ceata,fum in intunericul de pe strada ta.Cand s-au intamplat atat de multe?Sau am crescut eu prea repede si nu mi-am dat seama?Oare am fost chiar atat de nepasatoare?Si aici nu e vorba doar de tine,incepi sa iti pierzi din importanta cu fiecare zi in care ma trezesc blestemand si uitandu-ma in oglinda.Poate o sa iti doresti odata sa te intorci,la tot ce a fost,bun sau rau,dorind sa le traiesti pe toate intr-o singura noapte.Dar nu o sa mai poti.O sa fie ca atunci cand ai picioarele ingropate in beton-chiar daca o sa vrei sa te misti,sa vii inspre mine nu o sa poti.Si atunci doar o lacrima de a mea va putea dizolva betonul de sub picioarele tale.Dar nu va mai fi nici o lacrima.
Si nu te miza pe faptul ca m-ai facut de atatea ori sa plang.Sa nu mai crezi.Sa nu MA mai crezi.Sa nu ma ucizi din nou.Deabea mi-am revenit.
~.~Si nu am sa te rog sa mai ramai asa cum o faceam candva...~.~

2 nimicuri:

valy spunea...

Sa fii fericita si iubita iti doresc!

Maia spunea...

sper ca totul sa fie bine adica sa scapi de acele zambete false :)

Trimiteți un comentariu

ganduri