.M.U.S.I.C.

luni, 1 iunie 2009

.Amintiri.-(1)-

Eram mica.Nu stiam de griji,de probleme.Imi statea gandul doar la joaca.Radeam si ma jucam.Atat.


Imi aduc aminte vag cum incercam sa ma ascund de ea atunci cand ma juleam in genunchi.Noroc ca rochita mea cu buzunare in forma de mar imi venea pana peste genunchi dar tot nu scapam.Ma dadea de gol privirea,aceea privire de copil nevinovat care se afisa impreuna cu un zambet scurt si fals.Ma mustrai cu o vorba,doua apoi imi ingrijeai genunchiul bolnav,scotand din cand in cand cate un "auuu" tras de coada.Apoi ma trimiteai in pat si ma acopereai cu paturica roz cu fetite.Si acum cred ca mai exista aceea paturica,pe undeva ratacita,asteptand sa o mai incalzeasca pe fetita cu genunchiul bandajat.


Eram mica si nu stiam nimic.Nu intelegeam de ce nu ai chef sa imi spui povestea de seara,nu stiam de ce te certai cu el si ne trimiteai mai repede la culcare fara sa ne mai bem cacaua.Nu intelegeam de ce plangeai adeseori,de ce veneai acasa mai devreme,de ce nu ma mai luai la intrebari despre cum a fost la scoala,de ce nu am ascultat-o pe bunica.Nu stiam de ce nu ma mai luai de mana si ma duceai la leagane,de ce nu ma mai lasai sa ma joc in parul tau scurt,de ce imi faceai toate poftele dintr-o data,de ce ma lasai la televizor pana tarziu,de ce ma lasai sa mananc cata ciocolata vroiam,de ce nu mai imi cumparai carti de colorat,de ce nu mai iesem cu totii la Mc'Donalds.Deabea mai tarziu urma sa inteleg de ce...


Uneori nici nu mai stiu cum arata.Si ma ingrozesc.Incerc atunci din rasputeri sa o aduc in fata ochilor mei,dar nu reusesc de fiecare data.Si mi-e atat de frica ca o sa o uit de tot...Pe ea...Mi-e frica...


Adineauri eram la masa,exact in locul unde stateam si cand ne pregateai gustarea de seara.Nelipsita cana portocalie cu cacaua si deliciosul gem de prune.Nu ne lasai sa plecam fara sa mancam tot,spunandu-ne ca doar asa crestem mari.


Si am crescut.Prea repede.Timp nenorocit.


Acum sunt seri in care nu pot manca nimic iar gustul de cacao nu mai e acelasi.Sunt seri in care mi-e frig iar paturica nu mai e sa ma incalzeasca.Sunt seri in care te visez si ma trezesc singura.Sunt seri in care el nu vine noaptea acasa si stau ingrijorata.Sunt seri ce par a nu se mai termina...



O soapta calda se aude la urehea mea.Aaa...esti tu!Dar de ce privesti cu ochii dusi pe ganduri?

Ti-ai amintit si tu?Mi-a fost asa dor de tine...Sa mai vii pe la mine.



..Dar ea nu mai vine...

[Era sa uit.La multi ani copilasi.Sa fiti cuminti si sa ii ascultati pe parinti si bunici.Si sa va jucati cat mai mult posibil:)]

1 nimicuri:

Mada. spunea...

Adevarat....prea repede trece timpul:( as vrea sa raman vesnic copil:)

Trimiteți un comentariu

ganduri