.M.U.S.I.C.

joi, 4 iunie 2009

.Da si Nu.

Imi Place Numele Tau. Imi Place Ca Esti Unic.
Imi Place Vocea Ta. Imi Place Ca Esti Vesel.
Imi Place Zambetul Tau. Imi Place Ca Esti Natural.
Imi Place Privirea Ta. Imi Place Ca Esti Optimist.
Imi Place Chipul Tau. Imi Place Ca Esti Realist.
Imi Plac Ochii Tai. Imi Place Ca Esti Sincer.
Imi Place Ca Nu Fumezi.
Imi Place Ca Nu Esti Indiferent.
Imi Place Ca Nu Vorbesti Urat.
Imi Place Ca Nu Esti Extravagant.
Imi Place, chiar daca nu o sa ma crezi.
Imi Place,chiar daca maine o sa pleci.
Imi Place,chiar daca tu nu esti singur acum.
Imi Place,chiar daca o preferi pe ea.
Imi Place,chiar daca tu nu stii.
Imi Place,chiar daca tu nu o sa afli nicioadata.
Imi PLace,chiar daca nu iti plac asa mult.
Imi Place...dar tu nici macar nu stii ca exist.

2 nimicuri:

Alla spunea...

iti plac atat de multe..
si totusi daca el NU E INDIFERENT..probabil ca si lui i-ar placea sa stie toate aceste lucruri!

ciocolatika spunea...

damn. si mie imi place tare mult cum ai scris :)

Trimiteți un comentariu

ganduri