.M.U.S.I.C.

vineri, 5 iunie 2009

.Declaratie.




Buna.Numele meu este C. si sunt dependenta.Totul a inceput dintr-o joaca,simteam ca plutesc,ca toata lumea e a mea si ca pot sa o modelez asa cum vreau eu.Apoi am vrut din ce in ce mai mult,desi aflasem ca unele persoane au avut probleme serioase si ca si-au revenit foarte greu.Stiam ca pot sa ajung foarte usor in situatia lor dar parca vocea din capul meu imi spunea:"Hai,o sa fie bine.Ce,n-ai curaj?Haha esti o lasa,asa cum ai fost intotdeauna".Imi scuturam capul,vocea disparea si eram mai hotarata ca oricand.Nu mi-era frica si nu ma gandeam la consecinte.Am incercat mai multe si intr-un final m-am oprit la unul singur.Era cel mai puternic de pana atunci poate de aceea mi-a placut din prima.

La inceput,intram in aceea stare de euforie,inima statea sa iasa din piept,ochii mici si blanzi deveneau rosii si tulburi.Apoi fata mi se albea si acum se puteau vedea mai bine ochii rosii,asemeni unui monstru,incepeam sa tremur si rasetele zgomotoase se transformau in lacrimi,mainile si picioarele nu mai imi apartineau si ma prabuseam pe asternutul mototolit.

Sufletul paralizase.Toate sentimentele de iubire se speriau si fugeau dupa usa,cele de ura ramaneau adanc infipte.Creierul urla dupa putina liniste,plamanii dupa o gura de aer,iar eu...dupa inca o "doza".Dupa orele in care corpul trecuse prin mii de stari infecte,se instala linistea.Toate incheieturile se odihneau,dar inima batea cu aceasi intensitate.Apoi se instala durerea.O durere insuportabila,de nedescris,care punea stapanire pe corpul meu sau pe ceea ce mai ramasese din el.Ochii isi revenisera la culoarea lor normala,peretii inca se aplecau spre mine,imi era din ce in ce mai greu sa respir.Venele reveneau si ele la grosimea normala,plimband sangele care mai ramasese.Sange amestecat cu frica,obsesii.Reveneam apoi printre ceilalti cu un ranjet impocrit,ca si cum nu eu eram cea care acum cateva ore zacea intinsa aproape fara suflare si cu ochii umflati.Nu se manifesta mereu la fel.Cateodata doar lovesc cu pumnul in peretele care se stramba la mine,iar apoi ma trezesc iarasi cu capul intepenit pe aceasi perna aspra.
Eu deocamdata nu mai simt.Poti sa arunci cu pietre in mine,poti sa incerci sa imi scoti ochii,poti sa ma ciupesti pana o sa imi dea sangele.Eu nu o sa simt.Eu deocamdata nu mai traiesc.Sunt deconectata.Am nevoie in fiecare zi de drogul meu preferat.
Totusi,eu sunt diferita de ceilalti consumatori de droguri.Drogul meu nu face rau creierului,ii face rau inimii dar starile sunt aceleasi.Drogul de care am eu nevoie este foarte rar.DA,sunt dependenta si macar am avut curajul sa recunosc.Si asta pentru ca nu sunt o lasa,asa cum imi spunea mie vocea aia nenorocita.
...............................................

Buna.Numele meu este C. si sunt dependenta de EL.



2 nimicuri:

Havanapoesisloca spunea...

Sa fie obsesie?Bun truc,duci lumea catre un "film"si se loveste cu totul si cu totul de altceva.

Biscuite spunea...

dragutz :*:*

Trimiteți un comentariu

ganduri