.M.U.S.I.C.

miercuri, 24 iunie 2009

.Mugur de stanca.

Astazi am fost pe la prietena mea si mi-a imprumutat o carte cu poezii.Iata cateva care mi-au placut la nebunie:

=Drum in tine=
Zbor
sa iti strang
gandul in palme
si sa ti-l mangai
incerc.
Alerg
sa iti ating
tampla-n petale
si sa o cuget
vreau.
Pasesc
sa iti pierd
trupu-n culoare
si sa te respir
reusesc.
Mor
sa iti tin
vesnicia in brate
si sa te traiesc
pot.

=Ritmandu-ne inimile=
NOI
Invartindu-ne ametind
in noi
gasindu-ma rotindu-te.
arzand inecandu-ma
spre noi
inrosindu-te alunecand
indulcind intinzandu-te
prin noi
leganandu-te intinerindu-mi
sorbind mangaindu-te
doar noi
innoindu-ne dansand
am ametit in cercuri dansul
nostru de doi ori doi
in mangaierea
parfumului dulce
de trandafir sangeriu
in flacarile bratele tale
din cenusa fiinta
mea noastra cu
noi.
Mereu in acelasi noi
doar tu
si eu.

=Dorinta=
Am cules irisul ochiului tau si am fugit
mereu sa fiu numai eu sa ma vezi doar
nu am uitat si nici pasarile plecate asta-toamna
nu au incetat sa imi sopteasca
stiu ca esti acolo
si ca esti de ajuns
"Nu va aplecati in afara!"
am mai cules o stea si am ascuns-o
nici nu mi-am dat seama,era Luceafarul
iarta-ma si nu pleca,mai stai
pescuind clipe cu pestisori de aur
fiecare cu dorintele sale nu va mai indeplinim
nimic pentru ca nu meritati de ce
pentru ca nu va mai iubiti ba ne iubim
demonstrati-ne.
intrebati-ne
de cate ori ne-am prins gandurile cu ochii
deschisi a soare si de cate ori
i-am inchis repede pentru a nu alunga
marturisirea pescarusilor
ei vedeau si nu intelegeau dansul schiop al unei viori
in ritm cu pianul si noi picurand clipe
unul in celalalt si amandoi
"A se goli inainte de clatire!"
si am baut tot si am ramas si suntem
aranjeaza-ti spranceana
lasa ca vad ei
o sa vada abea prea tarziu
noi nu o sa mai fim aici
cred,dar macar
o sa fim impreuna chiar fara dorinte
si ei
ei o sa ni le indeplineasca
fara sa stim.
Hai sa mai aprindem un curcubeu!

=Te iubesc=
...nu pleca
Mor in tine
si nimic nu am a face
zambesc privind cum
imi faci bagajele printre vise
si faci curatenia de primavara
intr-un timp
al sfarsiturilor inceputurilor
de vara primaverii
din gheata castel cusca
Nu am sa ies
nici nu am sa fug
imi esti atat de eu incat
nu stiu care parte sa o arunc daca
as arunca
ceva pe geamul abisului
mai invarte o data.
Rinocerul iubirii
a fost plin de venin de vin
de ma duc iti pasa sa-mi spui
sa imi zici ce parte din tine crezi
ca sunt eu
tu nu esti parte din mine
tu nu esti
tu esti
eu.

=Inmormanteaza-ma-n tine!=
De ce mor
de fiecare data cand
nu mai e loc de nastere
de fiecare data
cand nu mai e loc
de atata mine in tine
de atat noi in eu?
risipeste-ma si aduna-ma de o mie de ori
avorteaza-mi iubirea in tipete de pescarus
cu tine traiesc
visez ca sunt si sunt
o data de mai multe ori
pana ametesc in dansul florilor
de trandafir chinezesc
ma invarti te rotesti
in dor de dor toate in jur
mi-e dor!
iubeste-ma si arunca-ma in petale de nor
adoarme-mi aripa ucide-ma-n ritmuri de plans
Acopera-ma
pamantului de suflet pierdut
imbata-mi mormantul
cu vinul
coastelor tale.

=Din cand in cand=
...sau cateodata
cateodata,dar numai atunci,un eu e mai bun decat tot ce ti se-ntampla in viata.dar asta doar cateodata.

si numai cateodata iti voi mai spune cat de mult as vrea sa fii a mea.dar numai cateodata.pentru ca daca ar fi pentru totdeauna tu te-ai speria.

si numai din cand in cand ti-ar placea sa ma vanezi intr-un anotimp de plictiseala pe un taram pe care,beata,l-ai incurca printre inceputuri.

din cand in cand imi vei rade in fata si-mi vei spune cat de copil iti sunt cateodata chiar fara sa-ti strig numele doar asa,in soapta.

fara sa vrei ma vei lua de mana si imi vei spune cate in luna si-n stele doar stiu ca nu-ti pasa numai din cand in cand si afara e noapte atat de intuneric in jur incat nu stii daca ma saruti sau doar imi zambesti buzelor foarte aproape de tample unde se ciocnesc ideile care nu ajung niciodata.

dar stiu ca din cand in cand sau chiar daca numai cateodata ma vei adora ca si cum as fi al tau nu numai din cand in cand ci mai degraba cateodata.

=Mai lasa-mi sufletul sa te imbratiseze doar o data-n viata si atat numai ca tu nu=
=Cazand albul oaselor a sorbit ultima picatura din mine=
=Soare,mangaie ce a mai ramas din pamantul orfan printre suspine=

Daniel Puia-Dumitrescu-mugur de stanca

1 nimicuri:

Handesion spunea...

imi place mult blogul tau.... este simplu si atractiv... multe felicitari... dar hai sa ne ocupam ceva mai mult de blog... hai ca poti....

Trimiteți un comentariu

ganduri