.M.U.S.I.C.

miercuri, 19 august 2009

Asta e pentru tine.Numai si numai pentru tine.
Pentru ca tu meriti tot ce e mai bun.
TU esti lumina mea atunci cand e noapte in mine.TU esti raza mea de soare atunci cand sufletul mi-e inghetat.TU esti sursa mea de conectare atunci cand ma simt fara putere.TU esti picatura de apa de care am nevoie atunci cand buzele-mi sunt uscate de dor.TU esti fulgul de nea pe care il prind in palma si il strang la piept.TU esti roua din diminetiile in care alergam desculta cautandu-te.TU esti visul pe care as vrea sa il am de fiecare data cand inchid ochii.TU esti speranta care mi se strecoara in suflet atunci cand simt ca totul este pierdut.TU esti momentul meu de liniste atunci cand in jurul meu nu aud decat voci tulburatoare.TU esti salvarea mea atunci cand simt ca m-am pierdut de tot.TU esti lacrima de pe obrazul meu atunci cand ma trezesc singura.TU esti soapta calda de la miezul noptii care imi spune mereu sa nu renunt.TU esti calmantul de care am nevoie atunci cand simt ca innebunesc.TU esti...si intotdeauna vei fii...
TU esti cel de care am nevoie ca sa pot visa Non-Stop.
TU esti cel cu care vreau sa evadez din lumea asta falsa.
TU poti face ca aceea parte din mine sa isi revina la viata.
TU esti EU intr-o lume cu vise alb-negru.
TU esti TOT.
De aceea am ales sa....te iubesc.

Tine minte.Asta e numai si numai pentru tine.
Pentru ca tu meriti TOT ce e mai bun.

~Caci daca TU nu esti...nu mai e nimic bun pentru mine...~

4 nimicuri:

^^ZuZzY^^ spunea...

Inainte nu acceptam dragostea. Nu puteam intelege cum o persoana poate fi innebuita dupa cineva. Imi era inexplicabil...pana am inteles ca dragostea e inexplicabila si pana am cazut shi eu in ea. Faza e ca acum sunt si eu, in adancul sufletului, addicted dupa o persoana...si deocamdata vreau ca aceasta obsesie sa fie doar in sufletul meu, in mine. Uneori nu ma pot abtine, asa ca ma descarc pe blog. E o metoda buna. Felicitari pentru postare. Nimeni nu putea sa exprime mai bine o obesesie;).bv!

Dede™ spunea...

asta e chiar frumos.
ma bucur ca mai exista cineva
care reuseste sa perceapa
iubirea in modul asta.
Bravo tie!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

ganduri