.M.U.S.I.C.

vineri, 23 octombrie 2009


"=Trebuie sa compensam absenta prin amintire.Memoria este oglinda in care ii privim pe cei absenti="

Repetati impreuna cu mine cuvintele de mai sus.Nu le pronuntati vag si jovial,ca un copil de clasa I.Nu le rostiti nici repede si agresiv.Puteti reusi mai bine,si anume cu putina tristete,acesta fiind tonul corect.Da,mi-e dor.Mi-e atat de dor incat uneori doare.Simt cum inima se poate rupe in mii de bucatele otravitoare in orice secunda.Mi-e atat de dor incat mi s-au topit aripile pe care o purtam de atata ori.

Mi-e teama pentru ca atunci cand inchid ochii si incerc sa o aduc langa mine ma pierd,simt ca ma sufoc si vad doar negru in fata ochilor mei.NU.EA nu are cum sa dispara.Eu traiesc cu impresia ca e plecata undeva departe iar eu o astept cuminte acasa.Stiu ca o sa vina...Stiu...Si ca sa nu innebunesc,ma agat de un nor,de o iluzie asa cum fac copiii in desenele lor.

Urasc iarna care se apropie.Primul fulg de nea o sa il strang la pieptul meu pentru ca stiu ca o sa fie de la EA.

Si cu aripile prafuite si grele imi iau zborul pentru ultima oara.Doar amintirea Ei ma mai tine acum in viata.

E prea devreme sa fie prea tarziu.

2 nimicuri:

Ciocolatika spunea...

Uneori amintirile sunt tot ceea ce ne ramane....

Offshore spunea...

absenta este pana la urma singura compensantie a singuratatii. in ea se nasc si cresc dezamagirile fericite. orice lacrima este in esenta un strop de fericire.

Trimiteți un comentariu

ganduri