.M.U.S.I.C.

sâmbătă, 16 ianuarie 2010


Gata.Iau o pauza.Simt ca m-au lasat puterile,nu mai pot continua asa.Nu mai pot sa lupt cand toate sperantele s-au pierdut,nu mai pot sa simt cand in suflet e mereu intuneric.Trebuie sa imi odihnesc aripile prafuite si grele.Nu mai pot sa zbor cand mi-au fost atinse de atata dor si nepasare.Nu sunt nici fericita nici trista.Nu stiu ce a mai ramas din mine.Poate doar niste zambete false pentru ca ceilalti din jur sa nu vada ca m-am pierdut definitiv.In curand o sa ma sting de tot.Tot ce pot sa iti las e acea pereche de aripi.Sa nu iti fie frica,vei invata sa le porti si vei face si tu fericita o persoana.Eu nu am reusit asta.Am ranit persoane dragi...poate asa mi-e firea.Imi intorc privirea atunci cand ma uit in ochii mei in poze.Tu de ce nu ma privesti?Nu iti fie teama,sunt tot eu...doar ca fara suflet...L-am ucis...
Iarta-ma si promite-mi ca vei avea grija de ELE...

0 nimicuri:

Trimiteți un comentariu

ganduri