.M.U.S.I.C.

miercuri, 31 martie 2010

.Dead Memories.

Tocmai mi s-a risipit si ultima farama de fericire.In doar cateva secunde am pierdut aproape tot.A ramas doar pielea care acopera oasele si o inima care bate acum fara folos.Au ramas doar acele degete lungi cu care mai am din cand in cand curajul sa scriu cateva versuri.(Dar nu pentru tine.Astea sunt ultimele randuri pe care le voi scrie cu gandul la tine.)Au ramas ochii goi si negri cu care sa privesc spre cer.E greu sa realizezi ca toate planurile pe care ti le-ai facut nu se mai pot realiza de acum incolo.Pentru ca lipseste ceva.Sau cineva...E dureros cand dupa atatea vorbe dulci si calde,care acum crezi ca au fost doar niste vorbe aruncate in vant,sa ti se intoarca spatele brusc,cu nepasare.Trist...dar adevarat.Si tocmai cand aveai cea mai mare nevoie...Acum tot ce pot sa fac este sa imi ascund durerea sub zambete,chiar daca sunt false.Timpul care trebuie sa treaca pana cioburile inimii se vor intregi, va trece al naibii de greu.Tot ce vreau e sa sterg trecutul cu un burete parfumat.Apoi sa plec intr-un loc nou de unde sa o iau de la inceput.Chipuri noi,muzica noua,cladiri noi si zambete venite cu adevarat din inima.Mi-ai furat visele si le-ai vandut pe nimic.Ei bine,nu asa se face.DAr nu mai are rost sa mai spun despre tine.Chiar nu mai are rost.Acum te las.
TE sarut pentru a mia oara si iti spun...DA!!
ADIO scumpul meu!
Inchid ochii,trag aer in piept si ma pierd in intuneric...



Multumesc.

0 nimicuri:

Trimiteți un comentariu

ganduri