.M.U.S.I.C.

marți, 14 decembrie 2010

.Minus o lacrima.


Sunt facuta din firimituri de soare.Si acum,cand e iarna,mi-e mai greu sa supravietuiesc.Mi-am mai pastrat niste resurse,dar ce o sa fac cand o sa raman fara?Pentru ca stiu ca la un moment dat o sa se intample asa.O sa risipesc tot soarele pe care l-am adunat in vara in mine.Era atat de bine...Dar acum incepe sa dispara.Adica incepi sa dispari si TU.Pentru ca El e(a fost) soarele meu,el ma tinea in viata,el ma hranea.Acum...in ce o sa ma transform?
Inainte eram facuta din aripi de fluturi.S-au scuturat pentru ca plangeam prea mult.A ramas doar una singura care mi-a soptit ca ea tine cu mine si ca se va mai intoarce din cand in cand la mine sa imi stearga lacrimile.Atunci I-am promis.Nu pot sa spun ce.E un legamant.
Acum..cred ca o sa ma transform in...
As vrea sa fiu fluturele tau de iarna....

0 nimicuri:

Trimiteți un comentariu

ganduri