.M.U.S.I.C.

marți, 15 martie 2011

.Pentru Ingerul Cu Bucle.

Simt nevoia sa ii scriu doar Ei pentru ca asa simt.Nu numai pentru ca I`am si promis.
E cea mai dulce fata de pe Pamant.Si Pamantul e imens.E inteligenta.Are replica la orice.E originala.E sensibila.E sufletista.E foarte FRUMOASA.Si ii sta atat de bine cu bucle.
As vrea sa fie mereu langa mine.Pentru ca e mai mica si pot sa o iau atat de usor in brate.Are un zambet perfect desi e imperfecta.Si isi cunoaste atat de bine sentimentele...
Stie sa ma faca mereu sa zambesc.Si ADOR lucrul acesta pentru ca nu multa lume stie sa faca asta.E mica...dar in acelasi timp e atat de mare...la suflet si la minte.Mi`e ciuda pentru ca nu sunt mai des langa ea.Daca ar fi asa viata mea ar mai mult decat PERFECTA.Pentru ca ea e perfecta.
A crescut atat de repede.Nici nu mi`am dat seama.
Tin minte cand era mica si vroia tot timpul sa se uite la desene si nu vroia sa imi dea telecomanda.Si eu ma suparam.Ce stupid.Ma suparam pe un inger.
As mai putea sa ii scriu milioane de randuri dar tot ce as scrie ea ar stii deja.
Te Iubesc Gandacelule.

~Chiar daca o sa uiti asta vreodata..asta va ramane scris aici pe veci.~




2 nimicuri:

Eva Dee spunea...

iubita mea:X.stii ca voi fi MEREU langa tine.si mai stii si ca te iubesc la nebunie:X

Biscuite spunea...

cat de dragutz :X

Trimiteți un comentariu

ganduri