.M.U.S.I.C.

joi, 20 octombrie 2011

.I Follow Love.

De fiecare data cand te vad ploua fara nori.
De fiecare data cand te vad iese soarele in noapte.
De fiecare data cand calc pe o frunza uscata parca iti calc pe suflet.E toamna afara dar nu si in sufletul meu.El are un singur anotimp:TU.
Am mana rece.Am mana rece dar sufletul mi`e cald.Am ochii limpezi si privire gingasa.
De fiecare data cand te vad sunt ca un copil care e  nerabdator sa primeasca bomboane.Doar ca bomboanele se transforma in iubire.
(...) Si pe orice carare cu munti de frunze o vei lua...eu te voi urma.
Voi urmari Dragostea.Te voi urmari pe tine.

Dragul meu...esti cel mai dulce cantec de leagan intr`o seara de toamna.

4 nimicuri:

Tadotakii. spunea...

Ce frumoase comparații!!:)

Rucsi. spunea...

<3. like :x

Ionut Sultana spunea...

Un articol simplu si dragut :)

Andreuta spunea...

Foarte frumos ... imi place mult ...

Trimiteți un comentariu

ganduri