.M.U.S.I.C.

joi, 12 ianuarie 2012

.Can`t Breath.

 Simt că mă innec și mii de fulgi colorați o să mă acopere.Am privirea încețoșată și picioarele`mi sunt obosite.Încep să văd din ce în ce mai greu.Încerc să mă agat de stâlpii din jurul meu să nu mă prăbușesc.Prea târziu.Deja simt pământul înghețat peste tălpile mele.Aș vrea să mă ajut de mâini dar îmi sunt înghețate.Inima începe să pulseze tot  mai puțin sânge.Mi`e foarte frig și scot un zgomot ciudat încercând să respir mai adânc.Strâng din dinți și îmi adun la un loc puterea care mi`a mai rămas.O forță nebănuită mă împinge din nou pe jos.Acum mi se pare că pământul e chiar cald.Ochii nu mai deslușesc bine imaginile.Pleoapele ar vrea și ele să fie închise.Mă cert cu ele.Au învins.Nu văd deloc.Întuneric total.Încerc să îmi aduc aminte de o clipă foarte dulce din viață mea dar...NU POT!!! Hoț nemernic.Frigul mi`a furat toate amintirile.Totul s`a întors împotriva mea.Mă gândesc că nu mai am încotro:trebuie să mă obișnuiesc să trăiesc ca un nevertebrat.  Cine știe pe unde o să mă poarte vântul...În final poate o să ajung pe fundul mării și o să sfârșesc mâncată bucățică cu bucățică de pești.Trist.Un final trist...
 
 
 [[Iubitule...așa voi sfârși dacă tu vei înceta să mai respiri lângă mine.]]

 ...Căci eu mă sufoc fără dragostea ta...

4 nimicuri:

Andreea Denisa B. spunea...

un singur cuvant care cuprinde totul: superb. :*

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

multumesc!! :*

Miru:x spunea...

Imi place foarte mult blogul tau si postarile,dar si designe.ul foarte frumos,te felicit!Te astept si pe blogul meu cu un gand,o parere!

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

multumesc frumos miru!! :*

Trimiteți un comentariu

ganduri