.M.U.S.I.C.

vineri, 6 ianuarie 2012

.Culori.

Și vine o vreme când cerul nu mai e albastru.Sunt zile în care fără să îmi dau seama,se înnegrește.Sunt zile în care,atunci când mă aștept mai puțin,el devine multicolor.Atunci e cerul meu preferat. Sunt zile în care cerul își trimite câte un nor și mă duce să privesc lumea de acolo se sus.Nu aș mai coborî pe pământ dacă nu aș avea pentru ce să trăiesc.Sunt zile în care cerul îmi trimite lacrimi când eu rămân pustiită și nepăsătoare.Sunt zile în care cerul îmi trimite curcubee.Sunt zile în care îmi trimite săgeți de lumină.Sunt zile în care mă întreb cum ar fi fost fără cer.Sunt zile în care cerul mă uită și nu mai pot atinge nici o stea.Sunt zile în care simt că cerul se prăbușește peste mine.Sunt zile în care desenez pe cer,fără că el să se supere.Sunt zile în care cerul mă adăpostește și mă salvează.Sunt zile pe care aș vrea să le trăiesc la nesfârșit.
 Astăzi...cerul meu e senin.


Cerul tău ce culoare are?

2 nimicuri:

Bianka Byby spunea...

Cerul meu ? Ceul meu are culoarea mea preferata : mov ! Uneori e negru , dar nu il privesc .

Lexii spunea...

Cerul meu e gri-albastru....

Trimiteți un comentariu

ganduri