.M.U.S.I.C.

miercuri, 8 februarie 2012

. Iarnă Peste Gene.

Ochii mi i`am transformat în cristale.Cu ei văd mult mai bine iarna acum.Trag aer rece în plămâni care încep să se transforme încet în țurțuri.
 Mâinile`mi sunt fierbinți și mi`e sete de un viscol de îmbrățișări. Genele`mi sunt mai albe ca niște perle.În curând sufletul o să devină străin trupului.O să fiu una cu iarna.
Ce poate fi mai bun acum,iarna,decât o cană cu speranțe și o pungă mare de vise dulci?













 

15 nimicuri:

Soll spunea...

Cat de frumos scrii :|

©Ramonaa ‹з spunea...

Aww,ce frumos :x!

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumesc mult Soll si Ramonaa:X

:)

DenysuK spunea...

dulcii dulcii ;x yumm :))

Melly spunea...

Haiosi oamenii de zapada! :)
Seara frumoasa!

Tatjana Parkacheva spunea...

Beautiful photography and words.

Regards and best wishes

Joanne spunea...

ah, cat imi place blogul tau!

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumesc Joanne!!!

Anca S. spunea...

Iarna asta ne amorţeşte pe toţi cu puterea ei, felicitări pentru post. :)

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumesc mult Anca :)

Ghost Painter spunea...

Super :X

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumesc :X

haos organizat spunea...

hmmmm!

J.J. spunea...

Frumoase randuri:).

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumesc J.J :)

Trimiteți un comentariu

ganduri