.M.U.S.I.C.

miercuri, 1 februarie 2012

.Soarele E În Palmele Tale.






Mă trec fiorii gândindu`mă că privirile noastre ar fi putut să nu se întâlnească niciodată.Aș fi trăit cu aceleași idealuri stupide și fără sens în mine și cu ochii mereu în pământ.Dar astfel,o să`mi trăiesc veșnicia cu ochii către tine și către cer.
 Numai luna știe cât de mult am așteptat să fiu regăsită.Ea nu putea să`mi mai vadă ochii iar eu nu puteam să mai găsesc o picătură de speranță.Acum,ea e tot mai aproape de pământ în fiecare noapte.La fel ca și tine,tot mai aproape de inima mea.
 Nu știu pe ce meleaguri mi`aș fi rătăcit pașii dacă nu erai tu.Trupul meu s`ar fi lăsat clătinat de vânt și într`un sfârșit ar fi cedat.Acum,trupurile noastre sunt ca niște piese de puzzle.Se potrivesc perfect acolo unde trebuie pentru a forma un întreg.Și acum când mă gândesc îmi dau seama că înainte eram doar o piesă de puzzle pierdută de cineva.Mă bucur că piesa care lipsea din viața ta am fost eu.
 Acum nu mai îmi rămâne decât să pictez soarele în culorile noastre preferate și să îmi așez capul în palmele tale.
 
 [Fără tine soarele ar fi fost alb-negru.]


12 nimicuri:

©Ramonaa ‹з spunea...

Cat de frumos :x.Ma bucur enorm ca ai intalnit persoana potrivita :*

Rose ღ spunea...

Scrii asa frumos! <3 :X:X Ador aspectul blogului.

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

@Ramonaa<3:Multumesc.Da si eu ma bucur ceea ce traiesc eu iti doresc sa ti se implineasca si tie>:D<

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

@Rose:Multumesc mult>:D<

Soll spunea...

cat de frumos scrii!
Imi plac foarte mult si citatele de pe marginea paginii.Oricum ai talent.Felicitari!:*

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Iti multumesc mult Soll>:D< Ma bucur ca iti place.Multumeeeesc:*

Sorana spunea...

interesant :X

Goda spunea...

Foarte frumos, intru prima oara pe acest blog si vad ceva placut :) Felicitari pentru blog!

Melly spunea...

Interesante maxime! Simplu si profund!
Felicitari si multumesc de vizita!
Cu drag

Apy spunea...

http://apyblog.blogspot.com/2012/02/concurs-libris-2.html concurs libris sper sa participi

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

@Goda:Multumesc frumos si chiar daca a fost prima oara sper sa nu fie si ultima:)

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

@Melly:Si eu iti multumesc.Ma bucur ca iti plac:)
Multumesc!!

Trimiteți un comentariu

ganduri