.M.U.S.I.C.

luni, 26 martie 2012

.Σternitate.

 Îmi curg prin vene vise călătoare,venite de departe.Astăzi au poposit la mine pentru puțină liniște.Nu vor sta mult,doar mai sunt și alții care vor să mai viseze.Și îmi place că eu decid către cine se vor îndrepta.Ghici pe cine am ales?(zâmbesc).Exact.Pe tine. Și între timp cât visele se odihnesc,să`ți mai spun ceva:câteodată,suntem ca și stelele:cădem ca să îndeplinim dorința cuiva.Iar eu dragule...am căzut exact în momentul în care credeam că o să rămân captivă cu stelele reci și răutăcioase.Și ți`aș mai spune...ohh...câte ți`aș mai spune,cu glas de turturea dar mi`e teamă că visele s`au trezit deja și trebuie să mă duc să le instruiesc pe mai departe.Ceea ce le voi spune eu în cuvinte o să afli tu din faptele lor.
...............................................................................................................
Gata.Au plecat.Erau puțin triste pentru că știau ce fel de oameni vor întâlni iarăși,oameni care vor să viseze urât,murdar.Și asta nu stă în atribuțiile lor.Mi`au mărturisit că de noi le place cel mai mult și după ce au zis asta,s`au uitat unele la altele și m`au luat în brațe.Vor să fie a noastre pe vecie,așa cum sunt eu a ta. Eu aș vrea să le țin lângă mine,pentru că sunt calde și îmi aduc flori de tei la gât.Dar nu cred că mă vor mai recunoaște când se vor întoarce.Vreau să mă deghizez în primăvară.
  ...............................................................................................................

[[ Îmi pare rău,dar să te iubesc o eternitate mi se pare prea puțin.]]  

2 nimicuri:

Ghost Painter spunea...

"Sa ma deghizez in primavara" :D

Melly spunea...

Frumos!
Seara placuta!

Trimiteți un comentariu

ganduri