.M.U.S.I.C.

sâmbătă, 26 mai 2012

.Un An...De Fericire.



 
Trupurile ni se transformă în spirale
Când omenirea dispare în noapte şi
Astrele se aşează în braţele tale
Căutând vise ce le`au crezut departe.

Fire roșii de mătase înconjoară
 Liniștea asurzitoare dintre ploi
 Eram doar un suflet rătăcit odinioară
 Și am fost salvată de voi...  

 De lumina din încheietura viselor
 De poveștile care își căutau sfârșitul
 De tine pășind pe vârful petalelor
 De steaua care ne urmărea cu gândul. 

Nu am ce să mai cer de la viață
 Când am lângă mine tot ce e mai
 Valoros și strâns legat cu ață
 Aurită cu stropi de soare și vai... 

 Ne înecăm din nou în valuri
 De fericire și oceane de dor
 Dar revenim pe aceleași maluri
 Scăldate de amintiri și e atât de ușor 

Să mă transform în cel mai rar
 Diamant când îmi atingi aripile.
 E cel mai divin dar
 Când luna ne privește trupurile. 

O veșnicie e prea puțin pentru mine
 Să îți arăt câtă dragoste se poate ascunde
 Sub pielea arsă de zâmbete pentru tine.
 În sufletele noastre pătrunde 

    …Numai praf de fericire amestecat cu fantezii dulci...
                                    Cu multã dragoste,
                               A ta veşnicã iubire… ♥

    [Paralizez la gândul că aș fi putut să nu te am...]                     

9 nimicuri:

Eva Dee spunea...

la multe inimioare si fericire>:D<

SimonaR. spunea...

La multi ani, la cat mai multe zambete și la cat mai putine tristeti!

Ghost Painter spunea...

Aniversare fericita :>

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multumeeesc mult SimonaR. si Ghost Painter>:D<

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Multuuuuuuumesc micuta mea Dee>:D<:*

olimpiu vinteler spunea...

interesanta poezie, imi place, insa incearca sa folosesti mai multe sinonime si incheie ideile in strofe inainte de a transcede la urmatoarea strofa.
in rest, totul e ok, are substanta si un ritm iambic desi pe alocuri se cam pierde.
cu stima,
olimpiu
http://cantomorala.blogspot.com/

olimpiu vinteler spunea...

ma bucur ca ai trecut si tu pe la mine, sper sa mai treci daca ti-a placut ce ai vazut pe acolo si mai mult daca te ti de treaba este posibil sa ajungi si tu recomandarea saptamanii.
apropo, poete vrei sa facem un schimb de link mi-ar face placere, oricum eu te-am trecut in bloggrolul meu .
mult succes la scris.

olimpiu
cantomorala.blogspot.com

Suflet de curva spunea...

frumos

Lxi spunea...

Praf de fericire...ai idee pe unde gasesc?;;)
Superba poezia!:X

Trimiteți un comentariu

ganduri